Voor hetzelfde geld geeft u meer: Steun uw kerk met een periodieke gift Voor hetzelfde geld geeft u meer: Steun uw kerk met een periodieke gift
Bereken dan via de Schenkcalculator op www.protestantsekerk.nl/schenkcalculator welk bedrag u terugkrijgt van de belastingdienst bij een periodieke gift. De Schenkcalculator laat ook zien hoe u uw bijdrage aan de wijkgemeente kunt verhogen, zonder dat het u meer kost.

Een periodieke gift is vooral interessant voor mensen die met hun reguliere giften niet aan het drempelbedrag van 1% komen, of juist meer schenken dan 10% van hun verzamelinkomen.

Wilt u meer weten over periodieke giften of wilt u een overeenkomst met de wijkgemeente aangaan voor een periodieke gift? Neem dan contact op met de kerkrentmeesters Adrian de Bruijn of Yvonne Rosbach.